thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak bâtınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müstamel ve en hayır aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine ilişkilar ve teknik özetler evet da iş özetleri hakkında bilgelik bâtınerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak bâtınin ayar arz etmek nazik ögönen taşır. Kişiye özel bâtınerik ve bağ çekici teklifler katılımı artırmak konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge kurmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en canlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve istikşaf bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, içeriğinizi henüz aşkın insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği bağ çekici şekilde arz etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, mukannen bir nişangâh kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en majör sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile bandajlantı kurmak bâtınin harika bir yer. Her sosyal medya platformu farklı bâtınerik türlerine iye olsa da bütünü berenarı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nasıl darmadağın etmek istediğinizi her mevsim boşluk önünde bulundurun ve buna nazaran organizasyon kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayır şekilde faydalanmak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz aşkın etkili kullanıcıevet iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik düşünce, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada olduğu kabilinden mesajlar kesik ve öz olursa tesirli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dimdik bâtınaziz kesik düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli bağ çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, içeriğiniz nişangâh kitlenizin lakinç ve bağ düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabilinden bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol sonuçlarında henüz mürtefi sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web içeriğinizde hayır araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz aşkın sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz hayır hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda henüz mürtefi skorlar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan örgensel ilişkilar bağışlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir ilişkiya gelen her tıklama bâtınin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik akışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bandajlantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nicelikını (henüz aşkın tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Zanechajte komentár

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.