Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü konsept. Fakat bu dü konsept konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-ticaret siteleri derunin kritik olan bu dü konsept, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü konsept da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda saat saat birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı bir zaman elan harishava ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde elan görünür ve elan ulaşılabilir olması derunin meydana getirilen çalışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam havaı gerçekleştirilerek web sitelerinde gidiş geliş arkaışı mesleklemlerinin bütününe denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik değerini zaitrmaya yönelik bir çalışma olan SEM, müşteri kitlesini imar etmek açısından da enikonu önemlidir. Antrparantez SEM çalışmaları ile trafiğinizi yargılama arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çalışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çalışmalardır. SEM muayyen bir bütçe derunin verilen reklamları kapsarken SEO çalışmaları muayyen anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde kılmak derunin meydana getirilen çalışmalardır. Elkızı, bu kontralaştırmayı bir zaman elan harishava.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki ayrım; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret kontralığında, SEO’nun ise derunerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO derunin en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi derunin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayrım da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu elan hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi endamsız süre içinde zaitrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri etap etap yapmalkaloriız.

Bu dü dijital pazarlama konseptı arasındaki bir diğer önemli ayrım da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları evetğu derunin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çalışmalarında bu mevki farklıdır. SEO çalışmaları elan katıksız uygulamaları kapsar ve sitenize elan uzvi bir gidiş geliş temizışı sağlar.

Bu dü konsept, derunerik bakımından da başkalık gösterir. SEO çalışmalarındaki derunerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki elan çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise garaz elan ticari evetğu derunin derunerikler SEO çalışmalarındaki kabil olmayabilir.

Fakat bu eyitmek değildir ki SEM derunerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü konsept arasındaki derunerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden elan yararlı evet da elan üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine bakarak ikisinden de faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Bitiren Davranışları: Dijital Tahavvülün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Zanechajte komentár

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.